onsdag 7 januari 2015

Onsdag

Jag blir galen.. Det spelar ingen roll hur mycket enter jag trycker. Texten vill ändå sitta ihop. Förstår att det är SKITJOBBIGT att läsa det då. Ska googla och hitta en lösning på detta. Det är dag 6 och mitt humör börjar svikta. Har varit jätte irriterad hela dagen. Alla har stört mig på något sätt. Alltså är det något fel på mig. Tror mitt sockerberoende börjar komma. Låg sömnlös till 4 inatt. Så att gå upp 06,45 för att gå ut och gå. Var omöjligt. Det gick bara inte! Var 1h på gymmet iaf och körde mage. Men var inte riktigt motiverad idag. Var hungrig efter lunchens soppa och där var så sjukt mycket folk. Imorgon blir det först promenad men moster sedan bodypump på kvällen. Sen blir det inga mer styrketräningspass denna veckan. Min kropp är redan sönder av all träningsvärk. Så nu ska jag hoppa ner i sängen och hoppas på att få sova bättre idag.. Hoppas eran dag varit bra <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar