måndag 12 januari 2015

' Måndag

Vilken piss måndag verkligen. Börja med att jag trilla ner för trappan imorse. Det hade kunnat gå så mycket värre vilket det inte gjorde. Så det är jag väldigt glad över. Lite skrapsår och en ond röv. Har fortfarande inte vägt mig. Lovar att göra det imorgon! Har tränat varje dag utom i lördags. Igår blev det gymmet, armar och lite mage. Så det känns verkligen i magen idag. Efter jobbet var jag och moster ute och gick. Det var verkligen behövligt! Finns mycket jag verkligen skulle vilja skriva. Men tänker hålla tyst och beklaga mig till världens finaste hjärta. Har fortfarande inte ätit godis eller druckit läsk. Är så stolt över mig själv! Blir soppa eller sallad varje lunch. Sen snart så sätter äntligen det igång på allvar :D Hoppas ni har haft en fin måndag iaf <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar