söndag 25 januari 2015

' Några timmar kvar.

Kan inte riktigt fatta att det bara är några timmar kvar. Är nervös, exalterad och redo. Jag vill verkligen inte misslyckas! In handlat två dagars av 14 dagars dieten. Kyckling, keso, räkor, sallad, bönor och ägg. Är lite av det jag ska äta varje dag. Tyvärr får jag inte skriva exakt vad jag äter. Men imorgon böjar mina 2 h promenader och mina övningar jag fått. Taggad till max! Risken att mitt humör kommer va värre än vanligt är ganska stor. Men 14 dagar är ingenting.. ELLER?! Min söndag har annars varit bra. Vi har börjat kolla på American Horror story. Riktigt läskigt och bra, vill stanna uppe hela natten och se. Men älskling skulle kolla på någon CS-match. Ja, vi pratar inte om det där. ;) har inget vettigt att skriva... Men lovar ge er en uppdatering imorgon :D Puss /C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar