tisdag 27 januari 2015

' Dag 2

Då var jag igång! Äntligen säger jag bara! Gårdagen gick inte så bra med maten. Fick inte i mig för mycket mat iaf. Ha ha. Brände ju sönder min middag. Efter jobbet var jag ute och gick 8,9 km. Riktigt nöjd! Bra tempo och kunde gått längre men var genom blöt. Somnade som en stock och vaknade inte en enda gång inatt. Vet inte när det hände sist. Idag har maten gått mycket bättre. Har problem med maten jag ska få i mig nu snart. Har lite svårt för räkor alltså. Så hoppas på att kunna få byta ut dem mot något annat. Imorse var jag ute och gick 4,5 km och var precis på min andra runda som slutade i 4,9 km. Så mina fötter och hela jag är helt slut. Nu ska jag snart laga mitt 6 mål. Jag går inte och är hungrig iaf ;) Imorgon bär det av till Göteborg med jobbet. Lite nervös över det, vet inte varför men bara är det. Vet fortfarande inte vad jag får äta och inte. Antar att jag får svar imorgon ;) Värst är det nog för min älskling. Han får göra egen mat nu i två veckor. Men som han stöttar mig! Gud vad jag är glad att jag har honom. Hur går det för er då? Bra hoppas jag! Nä, nu ska jag göra situps och äta. ...Vet inte riktigt vad jag ska skriva ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar