lördag 24 januari 2015

' Lördag

Hej. Hoppas ni har en underbar lördag! Jag har ju helt glömt bort att säga att vägningen i onsdags gick bra. Bättre än bra 1,4 kg ner! Vilket gav mig en super pepp. Något som inte är så jäkla roligt är att jag börjar bli vrålförkyld. Mycket te och honung blir det nu! Allt är betalt (denna månaden) och mitt mat schema har kommit. Var mycket bättre än vad jag trodde det skulle vara. Min kropp lär få en chock vilket är bra. Så i två veckor ska jag i princip äta samma mat. (tror jag) Måste kolla detta närmre. Sedan blir det 2 h promenad. Hur jag ska komma upp på morgonen.. Ska bli ett under. Kommer lägga mig vid 21.00. Jag är ju en sån tröttis. Idag blev de jobb på Vallåsen. Fullt ös medvetslös ungefär! Eftersom kontot nästan ekar tomt så blir det en lugn lördag med hjärtat. Kanske ska ha något riktigt jävla god middag bara för att liksom. Har varit sockerfri i 22 dagar nu. HEJA mig! Kan inte fatta att jag klarat så länge! Woooho! Okej, nu är det alltså 1 ½ dag. SÅ JÄVLA PEPPAD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar