torsdag 15 januari 2015

' känslosam

Jag vet inte riktigt vad jag skulle gjort utan min man. Det finns ingen i hela världen som känner mig så bra som honom. Ingen i hela världen som kan lugna mig så bra som honom. Jag förstår inte hur jag gjorde innan utan honom. Han håller ihop mig och gör mig till en bättre människa varje dag. Han är den som säger att jag är fin, när jag själv känner mig så jävla ful. Osminkad, rufsigt hår, joggingbrallor och någon sleten t-shirt. Han är den finaste människa jag någonsin kan ha i mitt liv. Denna dagen har varit känslosam på väldigt många plan. Jag ser verkligen upp till en människa idag. Så behåller lugnet även om situationen är i den värsta kaos du kan tänka dig. Jag tror aldrig jag skulle klara det själv. Även om jag tror att innerst inne så håller det på att spricka. Så håller hon ihop allting. Vilken fantastiskt person, så otroligt stark. Jag vill inte skriva mer om det. För den är inte min historia att berätta. Jag är bara tacksam och med en tung klump i magen. Gråt som sitter i halsen av både rädsla och lättnad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar