onsdag 14 januari 2015

' jävla väder

Fy sjutton vilket väder. Älskling och jag skulle gå en runda på 1,5 h. Men vi insåg när det började regna att vi kanske får gå den vanliga rundan på 4,5 km ist. Som tar ca 40-45 minuter. När vi kommit lite mer än halva, började det hagla som in i helvete. Så jag bestämde att vi skulle springa sista biten hem. Bara det att det slog ju mot ansiktet. Ont som satan gjorde det. Så dygnsura och trötta kom vi iaf hem. Nu blir det mot syster på lite sallad och mys med Alvin och självklart syster. Sedan får jag se om jag åker till gymmet idag eller vad jag gör. Har lätt träningsvärk sedan igår. Men måste ha en vilodag också. Annars återhämtar sig inte kroppen. Något tråkigt som hände idag var att bilen inte gick igenom besiktningen. Som tur var det bara små fel. Fast ändå tråkigt! Blivit så sjukt mycket utgifter denna månaden. Så har insett att jag inte har råd att förnya mitt gymkort. Vilket är så sjukt tråkigt!!!! Men det får räcka med fotbollen och alla pass på träningsverket och friskis. Nästa månad har jag ännu mer utgifter... Fyfan. Redan lite ångest. Som tur är får jag en bra lön, för all övertid jag jobbade i November :) Hoppas ni får en fin dag. Jag är ledig och ska bara njuuta! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar