söndag 1 februari 2015

' dag 7

Dra mig baklänges vilka jobbiga dagar det varit. Den här helgen har varit den tråkigaste och jobbigaste på länge. Jag vill spy på allt med sallad. Men nu är det endast 7 dagar kvar. Kommer fixa detta, men fråga är om Robin kommer fixa detta. Min toleransnivå som är ganska låg i vanliga fall.. Är väldigt, väldigt lite. Samma på jobbet. Jag vet inte hur mycket jag räknar till 10 i huvudet. Har ändå förvarnat de jag jobbar med att de får ha lite överseende. Precis som snikers reklamen. You're not you when you're hungry. Typ jag! Får i mig alldels för lite mat, vilket jag försöka att förbättra. Det liksom växer i min mun. Så har svårt att äta upp det jag ska. Vilket gör att jag känner mig väldigt svag och som sagt väldigt arg. Igår hade jag lite botten tror jag. Var så sugen på SÅS, choklad, vin och massa bröd och ost. Men jag höll ut. Mycket saker hände i min hjärna igår. Mitt självförtroende bara sjönk och ja massa. Idag känns det lite bättre. Har gått 6 km idag. Igår gick jag 1,3 mil. Snart ska jag till syster och fira sötaste Alvin på hans 2-årsdag. Hon ska bjuda på fika.. Alltså hur detta ska gå... Men jag har gjorde en sak som jag egentligen inte får. För ville se att det lönade sig med all slit. Så jag vägde mig och blev så jävla glad! Säger inte vad den visade men det fick mig på bättre humör. Så idag blir det en runda pw till sedan mina andra övningar. Så.. 7 dagar kvar!! Heja heja heja heja och heja mig alltså. Det är extremt jobbigt men de kommer va värt det! Hoppas ni har haft en fantastiskt helg och är lite små bakis idag. De hade jag varit :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar