lördag 17 november 2012

' sorry

Ledsen för mitt otroliga ledsna inlägg jag skrev sist. Hade en riktigt dålig dag och allt kändes bara skit. Nu är jag på fötter igen. Det är som vanligt i mitt liv upp och ner hit och dit. Att vara kär är fan det värsta och bästa som finns. Jag blir totalt knäpp alltså. Alla dessa känslor som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera. Hjälp säger jag bara! Fast oj vad lycklig jag är. Är som ett litet barn när jag är tillsammans med honom. Skrattar oavbrutet och bara är så jävla glad! Jag hoppas, vill och ber att det håller i sig. För när han säger att han tycker om mig så vill jag bara tatuera in det i pannan så att alla kan se. Han.Tycker.Om.Mig. - Fattar ni? Världens finaste Tycker.Om.Mig! Vad har mer hänt? Jag har fått jobb äntligen!! Ska jobba ihjäl mig så jag kan spara pengar. Ska börja plugga matte b. Så jag kan söka in till högskolan i vår. ... Ja, mycket händer men det är på tiden. Love C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar