torsdag 22 november 2012

' smula

Ååååh saknar Robin en smula. En ganska stor smula faktiskt! Han har gjort så att jag sover riktigt, riktigt dåligt ensam. Så får helt enkelt bulla upp mina kuddar så det känns lite mindre ensamt. Han är i Stockholm och kollar SHM. Något ganska kul och helt oväntat är att Ellika min kusin frågade om jag ville se dem på måndag. Som en tidig julklapp. Klart jag tackar ja, även om jag inte är deras största fan som R. Så gillar jag dem och alltid kul med konsert. Så ska bli riktigt roligt. Imorgon kommer äntligen lönen igen och ska äntligen få unna mig något fint. Blir in till halmstad och se om min klänning kommit. Sen blir det ullared och mys med flickorna på kvällen. Sen blir det jobb, jobb och jobb. Ganska skönt, så jag slipper sakna honom. Nattinatt / C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar