onsdag 30 maj 2012

' Jag är inte klar.

I have the time of my life! Jag skämtar inte. Det här året har börjat så jävla bra. Jag sa förra året att detta skulle bli mitt bästa och det går fan bara mer och mer till det. Detta året gör jag saker för mig. Jag stannar inte hemma för någon! Jag säger inte att jag gjorde fel förra året. Jag säger bara att i slutändan hade jag ångrat mig. Ångrat mig som fan. Det är ju detta jag vill göra! När jag kommer hem i September (om jag inte åker igen) Så vet jag, eller tror jag att jag vet vad jag vill. 3 Månader är ingenting. Känner jag samma då som nu. Så ska jag kämpa som in i helvete för att få vad jag vill. Jag tänker inte ge mig förren jag gjort precis allt jag kan. Annars? Är de liksom bara 19 dagar till jag drar. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar