tisdag 22 maj 2012

' puss

Det sista jag får bli innan ja åker är kär, eller ens börja tycka om någon. Så vad gör vi inte. Jo vi ignorerar det. Jag är väldigt bra på detta i sådär 5 dagar av veckan. Sen när jag får alkohol i kroppen.... Ja, då är jag inte alls bra på att ignorera vissa människor- (Andra jääävligt bra) Det är mindre än 1 månad till ja åker. Vilket känns helt jävla galet. Längtar så jävla mycket. Det är det här jag drömt om så jävla länge. De är det här jag skulle göra förra sommaren. Ska aldrig mer stanna för någon annan, aldrig! Så vart jag än tar vägen i höst så ska det vara för min skull. Fan ingen annans. Ingen ska någonsin mer få säga vad jag bär och inte bör göra. Jag vet som sagt vad jag vill nu. Förlåt älskling, men det är inte du.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar