söndag 3 juni 2012

' tonight

Jag skulle inte vilja byta bort mitt liv till någon. Hade en så sjukt jävla rolig kväll i Helsingborg. Halv 5 dog mina fötter så då gav vi upp. Någon timme senare skrattade vi åt kvällen och jag i en alldeles för liten soffa. När jag kommer hem från Grekland blir det hbg igen. Igår velade jag fram och tillbaka på om jag skulle festa eller inte. Istället så kollade jag och Alex på G.A. Bra skit. Idag mår jag fan toppen och inser hur mycket jag älskar mitt liv. Hur mycket jag älskar allt jag har just nu. För ett halvårsedan. Trodde jag att om jag bara fick en person så skulle jag vara lycklig. Jag lyckades skapa min lycka genom att umgås med världens finaste människor och att tacka ja till nya möjligheter. Förra året tackade jag nej till för mycket. Ett ja är alltid roligare än ett nej. Så lägger du kommer må bra av att ja, så säg det. 16 dagar kvar. Fattar ni? Snart drar jag och träffa säkerligen nya underbara vänner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar