onsdag 25 januari 2012

' I don't like this

Hatar att vara nere, hatar dålig energi. Så därför ska jag bara strunta i det och le varje gång jag ser en spegel. Till sist lurar man sig själv att man är glad. (Fast nu låter det som jag är as deppig) Nej inte alls. Bara besviken på mig själv. Riktigt besviken om man ska vara ärlig. Så det har inte varit den bästa veckan i C's liv.

Gör inget annat än tränar och jobbar känns det som. Får se imorgon vad vågen säger om det är värt det eller inte.... Jag vet iaf att jag kommer le framför spegeln varje gång jag ser mig själv om jag lyckas... (det är sant)

Om man är nöjd med sig själv, så tror jag man utstrålar glädje. Det gjorde jag sist.

Ett avslut på mitt inlägg.. Jag behöver inte en MAN för att var lycklig. Jag behöver bara lite kärlek ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar