måndag 23 januari 2012

' upp och ner.

Känns som att allt är upp och ner för tillfället. Jag har ingen annan att skylla på än mig själv.. Jag antar att det är det som känns mest. Varför ska jag alltid fucka upp allt? Jag förstår inte hur jag lyckas göra samma sak om och om igen. Samtidigt så blir jag inte alls förvånad. Det är bara ännu en dag i Cornelias liv.

Eftersom mitt humör har dalat upp och ner hela dagen så har jag städad för att rensa tankarna. Det innebar storstädning. Så nu är både lådor och lägenheten i topp. Sitter nu och väntar på mitt andra träningspass för idag. (börjar bli bra med träningen nu) Förra veckan mätte jag mig och några centimeter mindre är ALDRIG fel! egentligen har jag inget kul alls att skriva.....

Liksom bara... FUCK U C!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar