söndag 11 december 2011

' Karma is a bitch!

Gårdagen var en konstig dag. Efter jobbet kom jag i någon slags deppform. Mamma bjöd hem mig på planka och jag var inte alls på humör. Sådär när det känns som man kan börja lipa för absolut ingenting. Men efter några timmar så blev det faktiskt bättre. Så klockan 12 var jag hemma och skulle slänga mig i sängen. Fast då ringde Maggan och tyckte jag skull komma till hstad och skaka lite röv. Så vad gjorde jag? Hoppade in i duschen och fixade mig rekordsnabbt. Lite över 1 var jag i Halmstad. Sen var det bara in på Moon och skratta satan.

Så min lördagskväll blev riktigt bra ändå! Idag vaknar man och mår toppen. Imorgon kommer vi antagligen bli utvecklingsfulla. Ja, antagligen.. ;)

Sen kan jag inte sluta skratta åt att Karma IS a bitch och fyfan vad jag älskar det. Skadeglädje är nog fan sann glädje iaf ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar