torsdag 17 november 2011

' Vafan

När jag äntligen är ledig en kväll så kan ingen ses. Bästis jobbar! Ja vi jobbar ju alltid om varandra börjar bli jävligt less på det!!! BU! Antingen jobbar alla eller så gör det någonting annat. Har inte mamma betalt mina vänner denna månaden? Börjar ju fan undra. Istället för att gnälla (s0om jag gör) ska jag sätta på mig träningskläderna. För jag är inte alls lycklig tjock, jag vill bli smal nu!!

Något ganska kul är att jag var hemma hos mamma innan och klagade på att ja inte visste va ja skulle laga till mat och att ja fan inte har råd att äta ute och det är onyttigt. Sen kom ja på att man behöver inte alltid äta "riktig" mat på kvällen utan mackor, fil och flingor funkar fan utmärkt. Så det ska bli min kvällsmat. Fyfan va skönt det går liksom snabbt och är helt okej :)

Sen sa mamma att jag gäärna fick stanna där för att kolla bonde.. Haha nej det räckte att jag fick se en halvtimme av det förra veckan. Jag kommer bara kolla om en viss person söker in. Vi har skrattat åt det hela veckan att det hade blivit så jävla bra TV. Nu skrattar jag nästan igen :)


Nu ska jag jobba på plattjävlakukmage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar