lördag 19 november 2011

' i'm like

Mina ögon blöder lite efter att ha suttit framför datorn i ungefär 4h. Jag och bästaste Maggan har lagat fin middag och bara myst framför två av twilight filmerna. Imorgon ska vi se den tredje och den fjärde. Så jävla fint.

Igår var jag depp över att ingen ville hänga med mig. Fast sen kom en rolig vän hit och vi spenderade kvällen med en ontimagen film och skrattade som vi är jädrans bra på. Jag kan inte förstå att jag och han en gång varit tillsammans. De känns lite som i en annan värld. För nu är han den jag berättar mina kärleksbekymmer till och hans berättar sina till mig. Förr vågade jag aldrig säga någonting till honom nu säger jag i princip allt. Fast herrejisses vad skönt det är med vänner som finns där och lyssnar när man behöver prata ut. Eller vänner som Maggan som bara är bäst. Hade jag varit kille hade ja lätt dejtat den tjejen. Jisses vilken humor kvinnan har. Hon får mig att asgarva genom en kommentar på FB. Det är fan fina grejer.

Nehepp nu dör mina ögon. Jag är glad att jag valde att spendera kvällen hemma i min säng. Hade nog varit världens jobbigaste sällskap när jag är övertrött och fnissig. Sist fick stackarn vare uppe till halv tre för att sedan va på jobbet halv 8.
Fast det är ju charmen med att sova med mig...Jag är ju så HIMLA rolig ;)


Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar