måndag 1 augusti 2011

' Söndag

Jag vet inte vad jag vill.. Just nu vill jag att någon tar min framtid i mina händer och bara säger åt mig vafan jag ska göra. Att inte veta suger och att inte veta vad som är rätt. Jag vet vad jag inte vill, det är vad jag vill som jag inte vet. Just nu är det så om allt. Fröken Karlsson är aldrig nöjd, det är väl problemet. Norge? Danmark? USA? England? Laholm? Lund? Jag vet inte, jag vet faktiskt inte.

Jag har större planer än att stå och steka hamburgare. Större drömmar än att jobba kvar på Maxi. Men vågar man ta steget? Till något helt nytt, helt själv? Jag vet inte.. För vad gör man kvällar som denna när man är nere och förvirrad i ett främmande land? Usch jag vet inte, och jag blir ännu mer förvirrad nu.

Borde sova och ta tag i mitt liv imorgon en gång för alla. För ingenting blir bättre av att sitta och tycka synd om sig själv när man egentligen har de hur bra som helst!

YOU SUUUUUUUUCK CK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar