söndag 31 juli 2011

' Så gjorde jag det igen.

Vi kan väl börja med att säga att gårdagen var världsklass! Har suttit hela vad blir de typ förmiddagen och skrattat så att mina tårar har runnit! För ferre hos katten igår. Där drack vi till flaskorna var tomma! Taxi till båstad fär vi sjöng till tonerna av Magnus Uggla. Väl på pepes hamna man i baren och drack shoot (att jag aldrig lär mig) Sen kom man dum som man är tillbaka till baren för mer farlig dricka. vi kan väl säga som så att pepes sviker aldrig! Full som en kastrull gick jag där ifrån med hjälp av katten. Hon är bra den där katten!

Hur vi kom hem.. ja samma taxi som vi kom dit med. Sen blev de efterfest på Vallberga badet och en viss person bestämde sig för att göra lite konst simmning.. och dyker på det absolut grundaste och får en blödande nästa. Just då var de hur kul som helst och jag skratta så att jag hade ont i magen. Basse och Amy gjorde mig sällskap i lägenheten och vi somnade till... JAG VILL HA RÖV!

Idag.. gör jag comeback på fyren ;) heeellyeaah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar