torsdag 4 augusti 2011

' Ursäkta min franska!



Känner mig grymt sexig!!! ;)



Som vanligt är de fullt jävla upp! Jobbar, super och sover. Jävla tur jag blir så bakis som jag blir annars hade jag nog blivit alkis! Sorglig tanke! Igår fick vi en spontan idée att dricka lite cider och balkonhäng. Det var helt okej, blev berusad och somnade nästan skönt i min säng sen. Klantjävlaarsel tappade ju köttkniven rakt på knogen så vaknade av att de dunkade som in i... ja nu vårdar vi språket! Halsen har knivar och hostar upp blodkakor. JÄVLIGT nice. Så idag är vi nykter... om 8 dagar ska jag festa igen. Känns som en jävla evighet. TOMT!

Vad händer annars i mitt liv? Panik över hösten som vanligt. Men det brukar alltid lösa sig om man heter Cornelia Karlsson. Planering av min 20 goes 40 födelsedag. Ska ta tag i det som fan nästa vecka och boka allt jävla skit! Fixa och trixa! För är det något jag är bra på är de planera fest.. Egentligen borde jag bli festfixare.. men då hade de nog varit större risk för de där med alkolist och bo på gatan.

Nu ska jag liksom bara sjunga URSÄKTA MIN FRANSKA!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar