fredag 29 juli 2011

' Vågar inte nysa

Just nu är jag så bakfull att jag mår illa av att bara svälja mitt eget saliv. Jovisst! De kan faktiskt bli så när jag är riktigt dålig! Ändå sitter jag här och små ler över mig själv. Jag är ganska rolig ändå. För igår när jag kom hem.. ställer jag mig och gör mat. För i mitt huvud mår jag 100 gånger bättre när jag gjort eller inte gjort men ätit mat. Men så igår när jag då åt.. så tänkte jag "De här kommer sätta sig på magen" så då gick jag och slängde maten? Varför? Idag känns de bara ganska korkat allting och jag borde nog ätit den maten med tanke på hur fan jag mår idag! De skulle blivit en lugn kväll.. men ni känner väl mig? SKA aldrig säga att de blir lugnt.. så står man där med ett x antal för många redbull!

Amy är ganska söt jag frågade om hon någonsin druckigt en så billig 6a redbullvodka. Hon bara va kostade den? Ja bara 50:- .. så säger hon "fan va dyrt!" Då skulle ni sätt mitt face. Jag bara va?
Amy - "Eller är de billigt? jag köper aldrig något i baren.
I min värld är de billigt? Okej? nu babblar jag...

Nu ska jag göra allt för att kunna jobba om några timmar.. Tjaaaadåå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar