måndag 25 juli 2011

' för mycket sömn.

Helgen har varit helt okej, når inte riktigt de andras toppar. Kul har jag iaf haft! Fredagen var man bakfull som ett litet as och hade myskväll hos Hanna med jonas, maggan, mats och sofie. Lördagen blev det jobb sedan utgång med Amy och Sofie. Kvällen blev kanske inte riktigt som vi tänkt, men vi hade kul ändå. Igår firade vi Manfred som blivit ett år äldre. Sedan blev det bio med Maggan & Hanna. Bride maids! Sjuk jävla rolig. Skrattade så jag grät!

När jag kom hem sen fick jag för mig alla möjliga saker. Började kolla på klipp från 11 september och läste en massa om Norge. Magont och jätte mörkrädd gick jag och la mig. Så idag vaknade jag klockan 12!!!!!! Kommer inte ens ihåg när jag sov så länge sist. Så hade ångest att jag låtit en hel dag gå! Så tog fram trasa och dammsugaren och städade. Denna veckan ska gå åt en sak! Min lägenhet jag vill att den ska bli fin och ordning och reda. Så varje dag innan eller efter jobbet ska jag lägga någon timme! Ska snart göra lite mat och sedan iväg till jobbet. Har ganska lugn vecka.


Tack för mig / C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar