torsdag 21 april 2011

' funny

Att inte älska mitt liv just nu är ganska svårt. Att sitta hemma och deppa är ganska svårt när jag har 1500 saker som jag vill göra. Allt på samma gång som vanligt. Jag vet inte alls vart jag kommer hamna, jag vet ingenting. Det i sig är lite charm. Igår fick jag ett samtals som förändrade stora delar av vad jag tänkt göra i framtiden.

För hela min sommar blev lite upp och ner. Samtidigt så vet jag vad jag vill, jag vill det här. Så det är bara att bita i det sura äpplet och jobba som fan för att få de dit jag vill. Nog om det.

Imorgon börjar jag fira min påsk tillsammans med underbara människor! Det blir grillning och en och annan cider skulle jag kunna tänka mig. På lördag blir det upp i tid och ta tåget till Danmark med 35 andra härliga människor. Jag längtar riktigt mycket till detta! Vi får se vad det blir på kvällen, planerna är fortfarande inte - satta.

Nu har jag inte tid :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar