fredag 22 juli 2011

' Sliten men glad.

Hur ska jag börja, eller sluta? Vi kan väl säga som så att det går bra nu! Riktigt bra!
Vecka 28- Kan ha varit den roligaste veckan på väldigt länge. Inte just bara för all jävla alkohol man tryckte i sig. Utan för det mesta var riktigt roligt. Har aldrig gillat båstad så mycket tidigare.. men denna gången var riktigt bra!!! Att jag sedan brände en jävla massa pengar kan i nuläget kännas onödigt. Fast samtidigt är det jag själv som jobbat ihop dem och ingen annan!

Vecka 29 har också varit riktigt bra, dock varit jävligt rastlös på kvällarna. Fast det kan inte va fest och ståhej varje dag! Igår var man på Annabelle och skulle ta det lugnt. Slutade med att jag somnade med huvudet på toan. Klockan fyra vaknade jag och mådde mer eller mindre kanske piss. Detta resulterade att jag fick hoppa över Danmark. (bra för ekonomin) .. men mindre kul för mig.

Så idag har jag varit nykter och det känns riktigt skönt. Även om de flesta av mina vänner festar ikväll så är jag glad att jag bara är hemma. Känner att det är på tiden att jag funderar på vad fan jag ska göra i höst..

Men sommaren är inte slut än.. Så jag har lite tid på mig.

Nu tackar jag för mig, ska uppdatera oftare. LOVAR!!

/ Cornelia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar