söndag 17 april 2011

' helvete

Min lever skriker och min mage. Aj, men herrejävlar vad det var värt de få timmarna. Gårdagen började väl allt annat än bra igår. Ibland blir man bara så jävla trött på folk och deras jävla påhitt och skitsnack. Sen att andra inte kan säga sanningen och hitta på massa historier.. Vem orkar sånt? Fast efter en massa powerking och en kasse senare drog jag och Maggan till Halmstad på en jädrans trevlig förfest! 9 av 10helt klart!

Sen drog vi våra boots till moon där man blev utvecklingsstördsfull. Fast jag bjuder väl lite på det antar jag. Efter några telefonsamtal senare befann vi oss på The Corner där man träffa på folk man inte sett på måånader och kanske år. Kvällen avslutades lyckligt. Jag kom i säng och skeda med maggan.

Idag mår jag åt helvete. Skakar typ i kroppen kan inte förklara det. Men mina fingrar är inte stadiga. Så ska man jobba om 1 och en halv timme.. Känns sådär. Hanna tycker vi ska på det igen på Onsdag. Idag vill jag mest bara överleva och klara lukten av hambugare utan att spy... fiiifan.

Nej, tack för en jävla trevlig kväll alla underbara själar.

"Det kommer ta tid, men tid är vad jag behöver"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar