torsdag 10 februari 2011

' my walls ..

Det har varit 2 veckor jag bara vill radera. Två veckor då jag har velat ge upp och göra min egen grej. Jag försöker se ur alla synvinklar. Samtidigt känns det som jag sitter fast. Fast i Laholm. Jag försöker förklara för min kärlek att hade jag inte varit seriös med dett. Så hade jag aldrig lagt mina drömmar på hyllan. Visst det var inte såhär mitt liv skulle se ut nu. Fast ibland går det inte som man tänkt sig. Det var inte meningen att jag skulle sitta i min lägenhet och känna mig riktigt hemma på flera år. De var inte meningen jag skulle bli kär. Fast så blev det och jag ångrar ingenting.

Men att säga att jag inte ibland undrar är att ljuga. Att säga att jag ibland inte ifrågarsätter är fel. för det gör jag. Fast jag tror på dig och oss. Om det så innebär att jag får skapa nya drömmar så gör jag det- ´

Påstå aldrig bara att jag inte är all in.
För jag är kvar i hålan jag inte kunde vänta på att lämna.
Om det inte är tillräckligt, så vet jag inte vad jag mer kan göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar