fredag 4 februari 2011

' right or wrong

Middagen jag bjöd på i söndes blev riktigt jävla god. Stolt över mig själv! Idag är det fredag och det innebär mys med älskling, med mat och gos. Fast ska erkänna att jag varit en riktig bitch! Har en jävla dubbelmoral. Jag vill att vi ska kunna festa på varsitt håll, ändå blir jag sur när han säger att han vill gå ut. VARFÖR? Jag vet faktiskt inte. Det är bara jätte töntigt! Så jag har lovat mig själv att jobba på det för vi båda blir lyckligare om vi kan lita på varandra och ha kul tillsammans och isär. We are still so fucking young.

Att säga att denna månaden börjat bra är sant men också har jag ett stort frågetecken hur i helvete jag ska klara detta med hyran? Ska det vara såhär varje månad? Jag vet inte om jag klarar det. Hade jag bott hemma nu, hade jag varit.... sten rik.. Jag vet att jag flyttade pga av anledning och jag vill absolut inte flytta hem igen. Måste bara hitta ett jobb som ger mig bättre betalt. (sorry fyren) fast det är sant. 5 h jobb.. funkar fan inte!

Så... annars? är jag lycklig fast jag är pank och spendera nästa alla mina pengar på mat och bensin. Har handlat en t-shirt till mig själv sedan innan julafton. Folk som känner mig vet att de inte är likt mig... (FAST HAR TRE Klänningr jag inte använt än.. så ganska lugnt)

ska sluta klaga och hoppa in í duschen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar