måndag 24 januari 2011

' Typiskt!

Vi kan väl börja med att säga att detta inte varit min helg jobbmässigt! Herrejävlar. Har varit nära på att tappa humöret på ett x antal personer. Idioter! Sen har jag självklart tappat bort mitt bankomatkort. Kan fan inte hitta det, vet att de låg i bilen... men nu ligger det inte där. Inte för att 125:- är värda att gråta floder över. Fast min lön, är sjukt efterlängtad och ska sparas så mycket som möjligt! Fast måste köpa mig en rullgardin.

Imorgon är man ledig och det behövs storstädas (kan höra älsklings röst om att jag är löjlig) Fast gick igenom min "lista" på att man måste va tillsammans ett år innan man kan flytta ihop. Så att man lär känna varandra. Så idag berätta jag att jag hatar smulorna som han lämnar kvar. Sen tycker jag att går man ut genom en dörr så stänger man. Fast han lär sig ganska snabbt. För plötsligt var min soppåse ute och han stängde dörren. Ganska kul det där. (även om han säger att jag brukar säga att jag aldrig gör något men ändå bryter det...) Han är ganska fin han där.

Måste passa på att säga att jag älskar min lägenhet, älskar den. Jag har alltid sagt att man måste bo själv innan man bor ihop med någon. Som nu har jag lärt mig att jag är noga med att det inte får bli stökigt för då mår jag dåligt. Jag har lärt mig att jag tycker det är viktigt att det är rent för annars tycker jag det ser äckligt ut. Har lärt mig att det är dyrt att flytta hemifrån ...

Framförallt har jag blivit mer självständig och tagit ett steg närme vuxenlivet.


Så tack och hej, nu ska jag sova. För jag är fan ledig imorgon haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar