onsdag 26 januari 2011

' dunder vecka


Den här veckan har börjat hur jävla bra som helst. I måndes var det träning och ledig dag. I går var det ut och gå, jobba och prata strunt med brudarna. Idag har det blivit one tree hill och fisk i mandel på jobbet. Snart blir det att byta om och göra sin sista dag på jobbet denna veckan.

Har sagt ifrån att jag VÄGRAR ta något extra denna helgen. Har jobbat 10 helger idag och inte varit ledig EN HEL HELG... Så denna ska jag va hel ledig och det förstod han. Imorgon bär det av till Ullared och handla smått och gott. Har också fått för lite lön, efter att jag räknat som en galning (dock mitt eget fel) Så det ska jag fixa idag eller imorgon. I helgen blir det väla med älskling.

Sen får vi se vad som mer har att erbjudas. Så att säga att denna veckan är dålig, går inte.

Den 2 febuari ska jag göra min andra tatuering. Jag har redan bestämt motiv. Kommer inte bli den jag från började hade tänkt. Denna är mycket finare och passar mycket bättre med den första jag har.... Kommer bli riktigt bra.

För er som inte vet så fick jag en tatuering av älskling i julklapp så det är den som ska göras.

HAPPY C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar