onsdag 19 januari 2011

' MJAU

Nu är Cornelia arg! Arg på grannen under som precs kom och klagade att jag hade högt?! Jag tittade på film? Det var inte HÖGT! Men fick ju sänka så jag knappt hörde något! Så då blev jag arg, eftersom varje gång jag duschar skriker de och har sig under mig! Så kanska ska jag knacka på då i handuk (för gubben hade kallingar) och bara jag försöker fan duscha! (okej, inte samma sak) fast jag blir ändå tjurig!

Synd att inte älskling var här för då hade jag fan haft sex så högt jag bara hade kunnat. (det där var lite av ett skämt) ... Nu är jag kanske löjlig, fast jag kallar detta huset dårhuset.

För i den ena lägenheten har de en unge som skriker jämt i andra en jävla hund som skäller varje gång man går i trappan! Och den andra under mig ja de bara skriker och den tredje hatar mig. De bevisar han genom att komma till jobbet och ge mig ett helvete. ... som tur vet han inte att ja bor här... för tro mig, mitt liv hade fan gått under då.


För övrigt så var Love and other drugs en av de bästa filmer jag sett!


OCH DU KALLINGMANNEN... TAGGAR NER VA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar