onsdag 19 januari 2011

' det fortsätter

Jag fortsätter att imponera på mig själv. Sov dåligt hos älskling, antagligen för att han knappt sov någonting och hoppade omkring (söt som han är) Så åkte hem tidigt därifrån. Bestämde mig för att stryka all tvätt så jag slipper det när ja kommer hem från jobbet. Kan behöva öva lite på stykningen (var liksom inte igår jag gjorde det) Fast jag kan fan inte ha skrynkliga kläder, det värsta jag vet! Tycker de ser slappt och massa annat ut.

Sen grät jag till att min favoritserie var slut efter de två sista avsnitten. Fast det slutade ju lyckligt så det är väl något. Så efter att knaprat på några chips mådde jag riktigt illa. För denna veckan har jag ju varit så duktig. Så jag slängde chipspåsen tog på mig träningskläderna och gick ut och gick.

Herrejisses vad jag saknat det! Så nu har jag bestämt mig i hjärnan också. Jag vill inte vara tjockis längre. Jag ska bli smal och fiiin till sommaren. Imorgon är jag ledig så då blir det gympa sen fotbollsträning.

Fredag ut och gå innan jobbet sen ska jag nog vara nykter hela helegn så jag kan träna och slippa bakfyllan!

För övrigt? så är jag världens lyckligast (nu ska jag bara bli fit och smal också haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar