måndag 27 december 2010

' yes yes yes

Haft den bästa julhelgen någonsin!!!! Fick allt jag ville ja i julklapp och mer så ingen kan vara mer nöjd än lilla jag. Den här veckan kommer bli galen med fullt ös medvetslös känns det som. Har 100 saker som måste göras och fixas.

Om en vecka flyttar jag så ja... ni kan väl tänka er själva. Allt som ska packas och fixas och herrejisses. Antar att jag inte har internet den första veckan eller tvkanaler. Så måste verkligen försöka fixa detta.. Imorgon ska jag inhandla tills vidare mattor som jag kallar dem. Tills jag har sparat pengar till dem jag vill ha.. suger att vara fattig. Sen måste jag spara som satan till en TV.... ÖH! Det där är lite drygt! Men ska verkligen försöka vara ansvarsfull nu och inte handla kläder på LÄNGE. För jag har SJUKT mkt kläder just nu.

Sen efter nyår blir det ta tag i vikten igen. PÅ allvar. Jag menar det denna gången. Innan nyår kändes inte riktigt lönt...... eller jo men okej skit i det.


Nu har jag saker att stå i..

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar