torsdag 23 december 2010

' lilljulafton

Jag pratar ofta om hur mkt som har förändrats sen förra året. Fast det har det! Detta året firar vi jul i Halmstad... Lill-julafton kommer nog aldrig bli detsamma. Fast jag antar att man får leva med det. Så ikväll drar jag, älskling, syster och pangan till pappa och firar julafton där.

Älskling får sina packet imorgon utom ett som han får ikväll. Mest av allt är jag nyfiken på vad han köpt till mig haha :) Känner jag honom kommer jag bli glad för vad det än är.

Just nu sitter jag och fixar mina naglar, de ser förjävliga ut! Funderar också på vilka kläder jag ska ha nu dessa tre dagar. Jag vet redan vad det blir den 25 och imorgon får ja kläder och kan byta om om jag vill. Så ikväll gör vi nog en lite maskulin/feminim stil med höga byxor, tuptop och glitterväst. Blir nog kalasens.


Puuuuss och god jul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar