torsdag 30 december 2010

' Träningsvärk

Herrejisses vad mycket som har hänt. Fått min lägenhet och flyttat som tusan. Har sjukt mycket kvar, men de stora grejerna är på plats. Så nu är det bara kläder, skor, smycken och allt annat smått och gått. Kommer inte ta tag i det förren nyårsdag. Har jobbat och flyttat i ett. Så träningsvärken är ett faktum. OMG! Inatt som jag första natten där med älskling. Vi bråkade med DVD ett bra jävla tag och blev bra irriterade på varandra.

Sen när de fungerade så var vi bästa vänner igen och satt och mumsa på chips (de ska bort efter imorgon) Älskling tyckte de var fint. Jag är inte nöjd eftersom allt inte är på plats. Löjlig på det viset.. Där är också SVIN kallt så fryser smått ihjäl. Vet i fan vad som är fel, men min hyresvakt kommer nästa vecka och ska fixa min fläkt, badkar och en lampa och förståss nu elementen.

Idag är det fulljävlarulle. Skulle egentligen gått upp tidigare men orkade verkligen inte. Helt slut. Ska snart iväg och inhandla allt till imorgon. Hinna sola, då jag är SVIN blek till min klänning! NOT OKEJ! Men fattar liksom inte hur jag ska hinna med någonting imorgon... Mitt eget fel.. mitt eget fel.

Jaja, nu ska jag fixa mig så ja blir klar någongång idag.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar