tisdag 4 januari 2011

' Lycklig

Jag tror inte jag kan beskriva med ord hur oehört lycklig jag är! Det är HELT sjukt! Har aldrig mått såhär bra som jag gör nu, livet är underbart! Allting är flyttad och om jag får säga det själv har det blivit riktigt bra. Jag är super nöjd. Lite små saker kvar, men det kan jag leva utan. Igår följde älskling med mig och köpte en TV (42tumm) sen två mattor.

Idag har jag fyllt kylen och frysen. Så nu har jag massa mat! (nyttig mat) För älskling och jag ska börja vårt nyttiga liv. Idag skulle jag egentligen varit ute och gått. Fast det får bli imorgon, för idag måste jag diska och städa lite. Sedan blir det jobb hela veckan utom fredag då fyller världens finaste människa år.

Som sagt, jag kan inte ens förklara hur lycklig jag är! Bilder kommer såfort jag fattat hur jag ska lägga in bilder från mobilen.


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar