fredag 3 december 2010

' suck

Idag är en sån dag då jag har lust att slå vissa på käften. För hur svårt kan det egentligen va? Varför kan inte människor skaffa sig ett liv eller iaf något som jag inte HAFT! Ibland undrar jag vad vän egentligen betyder? För jag har tappat all jävla förtroende till det ordet. Varför ska man själv vara en vän, när det finns så många andra som inte ens förstår vad rätt och fel är? Kan väl lika gärna skriva en lista på allt jag gjort och vill göra och sätta ut på internet. Så kanske vissa slipper gå bakom ryggen på en. Ja varför inte?

För det jag har verkar så jävla roligt. För tydligen kan inte någon bara LÅTA allt jag har vara ifred. Jag är så jävla trött, trött på att ens bry mig.

Ta allt jag har och försök göra det till vad du nu vill. Jag kan väl bara sitta och le för är det inte resterna du vill åt, så är de det jag har. Kul att alltid vara ett andrahandsval.

I den här staden går det ut på att ta allas ex. Köpa likadana kläder. Prata som varandra och kopiera allt från alla andra. Försöka ligga med så många som det möjligtvis går. Man ska gärna bli redlöst full och strula upp en massa killar också. Sen ska man flörta med allt som rör sig och kanske ... fast bara kanske ta allt som man kanske kommer åt. Synd att de flesta är precis likadana.

Jag antar att jag är precis som de, gör som alla andra. Fast jag skulle aldrig ta någon annans restar för jag föredrar att vara ett förstahandsval. Det är skillnaden. IDIOT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar