tisdag 30 november 2010

' Efter

Som vanligt ligger jag efter i tidsplanen. Som vanligt. Redan as trött på mamma som bara TJATAR hela tiden. Varför kan de aldrig sluta lägga sig i allt. Från att man MÅSTE ha mössa på sig annars fryser man ihjäl......och blaalbalba.. Jaja men mamma idag är det okej om jag fryser ihjäl och har urinvätskeinflammation sen i tre dagar. I don't really care! (kanske imorogn gör jag)

Fortfarande inte läst ut boken, hoppas på att hinna 100 s på tåget. Annars... fuck cornelia! Nu ska jag sätta ihop min outfit som jag är ganska stolt över, sen ska jag göra mig lite snygg (vet inte om det går med min äckelhy) Jag hatar vintern på det viset, jag får alltid fulblek och äckelhy på vintern. Inte rättvist!

Aja, om ni inte redan visst det har jag stans bästa pojkvän och ni skulle bara våga sno honom. He's MINE and i'm his!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar