torsdag 9 december 2010

' glad tjej

Idag har varit en lugn men samtidigt herrejävlar stressig dag. Vi hade mycket på jobbet och kom därför igång med städningen sent. Jag som skulle vara kalar 9 var klar kvart över. Super snälla Anna lät mig gå tidigare. TUSEN TACK! Sen körde jag fan på tre minuter. Tog på mig på 1 typ. Efter första matchen var jag död, kom inte in i andra andningen så verkligen jag var helt död. Men fyhelvete vad kul det var! Saknat fotbollen med tjejerna. Riktigt kul, får tas och göra om nästa vecka.

Nu ligger jag här och funderar på om jag kommer kunna gå imorgon. Helvete vad slö jag blivit. TJOCK också. Nu får jag fan skärpa mig! Saknar min älskling så det gör ont. Bara varit med honom igår och då sov vi bara. Behöver honom han är liksom min sol, mitt allt. Så nu känner jag mig som en usel flickvän som inte åkte dit ikväll.
:( Borde åkt dit. Borde verkligen åkt dit! Måste skärpa mig, för om han ska vara världens bästa måste jag ju också försöka vara det.

Även om det är jääävligt svårt att bli som honom så måste jag iaf försöka. ÅH klump i magen! Bläbläblä på mig!

Nu ska jag gå och lägga mig med dåligt samvte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar