fredag 10 december 2010

' 24 dagar

Nu är det bara 24 dagar kvar tills jag flyttar. Helt otroligt! Tänk att jag ska bo i min egna lägenhet. Hade jag aldrig kunnat tro förra julen. Så jävla mycket som förändrats! Galet roligt. Nu har jag inhandlat det viktigaste. Har bara TV och några grytor och annat smått och gott så det blir mysigt. Älskar min lilla söta soffa som jag köpt! Kallar den Myssoffan. Nu vill jag bara ha ett snyggt överkastlakan sen jävlar.

Mamma är rolig för hon vill bestämma allt! Som om det är hennes lägenhet. Japp, men det kan ju hon fetglömma. MYHOME! Ikväll blir det god mat här, mamma ska ha folk. Sen blir det väl hem till kusín och älskling och spela monopol och mysa med min söta men lite tjuriga pojkvän. Fast jag gillar honom ändå!

Nej, nu ska jag byta påslakan :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar