tisdag 7 december 2010

' snyggt

Idag var jag och handlade de mesta julklapparna. Jag har älskling och mamma kvar. Eftersom älskling fyller år den 7 Januari (på min namnsdag) Så blir julklapp lite... av ja vad ska man säga? Inte så bra som min födelsedagspresent till honom. Fast så får det helt enkelt bli.

Idag inhandlade jag en ursnygga träningskläder. Eftersom jag gått upp i vikt! Så ska jag nu träna ner mig till så som jag var före. Jag vet att jag kan ska bara ge mig fan på det. För så glad som jag var då över min kropp har jag aldrig varit. Så imorgon ger jag mig av till Gymmet. Eftersom jag skriver det här så måste jag ju helt enkelt sticka dit nu!

Så ingen mer mat på fyren!!!!!!! Imorgon blir det egen mat. (Får väl öva nu tills flytten) Sen är det bara att köra på. I can do this.

Ska även köpa soffa imorgon... (tror jag) Fyfan med pengar det går.


Fast jag är lycklig ändå. Nu saknar jag min älskling.
Andra natten utan honom känns.... ÖH :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar