tisdag 16 november 2010

' today

Idag blev jag väckt av chefen som undrade om jag kunde jobba idag. Jag sa först nej, men sen när jag insåg att åka till Ikea är typ stans sämsta ursäkt. Så sen ändrade jag mig och sa om absolut ingen kan, kan jag. Jag hade tur att någon kunde jobba. Istället fick jag jobb på fredag (förhoppningsvis lördag) och söndag-dag. Bryr mig inte att jag jobbar nästa helg också. För jag behöver alla pengar jag kan få.

Dagen har jag tillbringat med att skriva CV och personligtbrev som jag blev riktigt stolt över. Så nu har jag mailat in dem till arbetsförmedlingen och hoppas de gillar dem. Sen ska det fan sändas överallt. Inte för att jag inte gillar mitt jobb, men behöver ett heltidsjobb. Sen vorde det ju kul om jag kunde va ledig när alla andra är lediga och inte vara ledig när alla andra jobbar. Samt ha några kvällar där jag inte jobbar. Japp det vore trevligt faktiskt.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen för jag ser fan förjävlig ut. Sov skit dåligt inatt! Fast idag är jag en människa på riktigt och ska därför med älskling till Ikea. Sen hade mamma och niklas tänkt hälsa på i deras hus.
Jag vill bara träffa min sötnos som jag inte sett sedan i SÖNDES! Eller okej, igår morse fast då var jag så trött att jag inte ens orkade prata.


Nej nu är det faan bråååådis.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar