onsdag 17 november 2010

' onsdag



Det är helt galet hur mycket som kan förändrats på bara ett år. Jag tittar tillbaka på bilderna ett år från nu och hur mycket jag och min vardag har förändrats. Jag gillar förändring och jag gillar att man kan gå tillbaka och ser hur mycket man växt. Inte kunde jag tro att jag skulle flytta och kolla på soffor och vara såhär lycklig. Who know? Det känns som det händer mycket i mitt liv just nu samtidigt som det inte händer ett skit.

Det blir jobb hela helgen, även fast det var min lediga. Vad gör man inte för pengarna? Fast ska klämma in ett x antal timmar med favoriten. Har egentligen inget vettigt att säga så jag låtar helt enkelt bli.

Imorogn börjar min träning igen. Hur jävla jobbigt det än är att gå ut i detta vädret är det värt allt jävla besvär. Jag vet hur glad jag var när jag hade gått ner jag ska dit och till hela vägen nu. I can do this.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar