tisdag 2 november 2010

' tisdag

Idag har jag inte gjort mycket vettigt. Har inte alls lust att gå ut när det är sånt här väder. Har egentligen inte lust med något alls. Får ta mig i kragen och skärpa mig! Har iaf lagat mat, vilket är något. Snart blir det jobb och jag insåg att ja jobbar varje dag till söndag. (fast får skylla mig själv) Men behöver alla jobb jag kan få.

Ikväll hoppas jag få träffa älskling, för behöver en dos av honom. Sover ju riktigt dåligt när jag sover själv nu för tiden! Han hade ett förslag att vi skulle börja titta på en serie tillsammans. Synd att jag redan tittar på vänta - 16 serié fick jag det till när jag började räkna. Det gör det liksom lite svårt för mig över vilken jag vill se och från början. Så det enda jag kom att tänka på är how i meet your mother. För det är den enda serien jag aldrig följt utan bara tittat lite på då och då när den går på tv. Inte för jag vet om han gillar mitt förslag. Annars får han helt eneklet komma på någon.


Nu ska jag hoppa i duschen redo för woork

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar