onsdag 3 november 2010

' onsdag

En onsdag med huvudvärk, möte och jobb. Inte alls lust att gå på mötet, fast det är ett måste. Att jobba sen känns lite tråkigt eftersom det finns 100 andra saker som jag vill göra. Fast jag antar att jag kan göra dem när lönen kommer.
Den 30 november ska jag och Emma till malmö och träffa sofi fahram. Innan dess måste jag bara köpa hennes bok och spara pengar. Sen ska jag försöka inhandla alla julklappar så fort som möjligt nu. Så jag är färdig med det och kan handla det sista jag behöver sen till lägenheten.

Igår var jag hos älskling och kusin. Jag kan ju ärligt säga att jag HATAR fifa. Hur kul är det att sitta där och titta på när de spelar? Det suger och det är då jag tackar min mobil. Så igår var jag irriterad, glad och glad. Förstår allvarligt inte det roliga att sitta och spela tvspel. Jag finner det 100 gånger roligare att spela sällskapsspel än att sitta och glo på en tv/data.

På fredag ska mamma och dem ha halloween så efter jobbet ska jag hem här och antagligen bara umgås. Sen på lördag har jag tänkt fest. För sen nästa helg har jag tagit hel ledig så jag slipper ha ångest om jag spyr på söndagen. (jag vet hur det brukar bli efter gif-festerna) Nu har jag inget vettigt att skriva och ska ta på miiiig.


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar