torsdag 18 november 2010

' sova är kul

Att sova är kul när man sover med Hampus. För han pratar i sömnen mer än någon jag någonsin träffat. Varje natt säger han alltid något kul, som jag olyckligtvis ofta glömmer. Inatt la jag mig på ena sidan sängen men vaknade upp på andra. Frågan är hur fan de gick till och hur kunde han lyckas flytta mig utan att ja vaknade? Eller har jag också blivit en tok nu? Det är kul det där.

Nu ska jag snart fixa mig för att hämta upp lillasyster i skolan, sen iväg till Kersin (pappas moster) sen får jag försöka underhålla lillfia till vi ska till pappa ikväll. Hellst vill jag bara vara med älskling för vi har 1 måndad idag. Fast har man lovat så har man. Har ju all tiiiid i världen att vara med honom som jag brukar säga.

Frågan är bara vad jag ska ha på mig nu, för det är svinkallt ute. BRRRRRRRRRRR!

Nej nu får jag gå.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar