måndag 29 november 2010

' snabba ryck

Den här veckan ser riktigt, vill säga riktigt bra ut. Jag är dock supernervös inför imorgon! Vad jag ska ha på mig, hur vi ska komma dit? Vilket tåg vi ska ta så att vi verkligen är i tid.... ja ni vet! Stora frågan är, KOMMER VI KOMMA HEM?!
Måste läsa ut boken idag, känns ganska B om jag inte gjort det! Fast det kommer jag hinna.

Syster ringde precis och ville göra något.. Vi visste inte riktigt vad, bara att vi ville göra något. Så det blir sola sen ska jag försöka få med henne till Halmstad. Måste kolla en sak, eller mer än en sak. Funderar fortfarande på julklapp till älskling, jag har två idéer men vet inte vilken jag ska välja. Att köpa julklapp till killar tycker jag är skit svårt. Kommer väl på något bra.

Längtar redan till på torsdag då jag och älskling ska göra något kul. :)

Hinner fan inte skriva mer, stressigt värre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar