söndag 28 november 2010

' skratt

De säger att skratt förlänger livet i såfall kommer jag bli en riktig gammal kärring. För just nu skrattar jag så jag har ont i magen åt fucccccck you med cee lo green. Ingen förstår det roliga, knappt jag heller. Fast i morse när jag vaknade och var bakis blev det bara att jag börja sjunga(eller nynna) För jag kan inte texten och det märktes. Så kommer jag på mig själv att jag sitter och gör samma sak medan jag ligger och läser. Hade något sett mig så hade de förstått.

Igår var det lördag och jag hade RIKTIGT kul. I want to break free och lossas damsuga är fan det bästa. Det var riktigt bra och jag blev riktigt berusad. Älskling tyckte inte jag var lika rolig. Fast det tyckte inte riktigt jag heller om honom. Så vi ägnade ganska många eller va... jag gav ganska många minuter till att va arg som ett bi. Att vara arg och full är fan inget bra. Jag är lyckligtlottad som har en pojkvän som springer efter mig när jag får för mig att det är bättre att jag är själv.

För även om det idag är lite sådär att erkänna det, så vorde jag ingenting utan Hampus. Han gör hela min vardag vit och ljus. Han gör mig gladare än någonting annat. Så utan honom så skulle min lilla värld vara jävligt svart och dyster.

Så nej.... inget mer sånt skit.




WHHHHHHYYY .... fuck you är så jävla bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar