torsdag 25 november 2010

' Pulka

När jag vaknade i morse och såg all snö var min första tanke på pulka. Hur roligt och okej KUL det är. Plötsligt var vi en heldel som skulle åka. Så idag har jag plockat in alla mina kläder (var en heljävla del) Skulle städat men när jag insåg att min pulka var borta fick jag åka till Maxi och köpa ny. Sen var det bara att laga mat och köttbullar och makaroner är fan inte gott!!

Nu har jag fixat min pulka. Älskling tyckte nog jag var lite mesig som inte fattade hur jag skulle fixa min pulka. Så tog mig tid och kom på hur jag skulle göra. Stort + till mig. Nu kom mamma och berätta något jätte kul så kan inte låta bli att skratta åt mig själv.

Jag ska nog aldrig mer ha med mig två par skor på en fest, för folk lägger visst märkte till att man byter. Nu skrattar jag igen, herregud. Den kvällen vill jag bara radera sådär super mycket. Imorgon ska vi till Ängelholm och jag ska peka ut alla mina kläder jag önskar mig. För att sedan gå ut så mamma akn handla dem ;) ...
FÖR DE ÄR SLUT PÅ HEMSIDAN.... WTF!


Nej nu ska jag gå och ta ett varmt bad för att leta upp temobyxor som man tydligen var tvungen att ha. Samt halsduk,vantar och allt annat som behövs. Frågan är om man inte ska ta emd lite varmchoklad ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar