torsdag 25 november 2010

' miss nothing

Jag undrar om du glömt,
lossats att du drömt?
Du lossas att det inte finns,
Ändå är det allt jag minns.
Lossas som det aldrig hänt,
som om du inte vet vad jag känt.
Du ska ju finnas där,
nu undrar jag mest vart du är.
Du ska bara skydda det,
det som ingen vet.
Jag kommer ihåg,
Precis vad jag såg då.
Du bara går och ler,
lossas som jag inte ser.
Min hjärna brinner,
minnena inte försvinner.
Det skulle tystas ner,
skulle inte säga det till fler.
Finns det egentligen någon som förstår,
Att det kommer ta år.
Det är som sår som aldrig läker,
ändå du ingenting märker.
Jag sa att du fick välja,
ändå känns det som att du mig vill sälja.
Jag sa att jag kunde gå, men det borde inte bli så.
Jag förstår inte hur du kan vara kär,
i något sånt där.
För vem ska stå upp för mig?
När man inte kan räkna med dig.
Så säg mig bara hur, jag ska bygga upp min mur.
Så säg mig bara hur man gör, eller vad man bör.
För alla mina känslor dör, minnena sjunger som en ekande kör.
Du såg vad jag såg, ändå är du så låg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar